Messages in this topic - RSS

Home ? Your Videos ? Sappy Christmas Videos and the like

the topic is closed
03/12/2012 05:05:00

urbanlamb
urbanlamb
(Account inactive)
Posts: 1796
Hello I created a small shall we say remix/mashup/medly (dunno what to call this) it was a project I wanted to do last year alas I had no time so I kept the file of music for this year with a vow that I would not leave it till the last minute.. Anyhow so its part of a series (overkill series) of this particular song with a long version, short version and very fast A.D.D version lol anyhow here is the first of the series





apologies i had several technical issues so its not as smooth as i would like it to be but ""what can you do when you live in a shoe?" (i am also full of brandy as I type this so its likely more inchorent then usual cause I drink like twice a year or something) /hic
permalink
03/12/2012 06:14:10

shortsheath
shortsheath
Posts: 11
WOW ... that was really nice work ..hahaha .. also gave me the christmas spirit watching and hearing the music. Well Done! Wiggle
permalink
03/12/2012 17:56:03

urbanlamb
urbanlamb
(Account inactive)
Posts: 1796
haha thanks been waiting a year to do this
permalink
04/12/2012 18:07:23

tripfreakExperimental user
tripfreak
Posts: 142
Very nice use of your cool set ! Cool

But OMG the elf is misusing santas sleigh !

Hopefully this will not interfere with the official start: http://www.noradsanta.org/en/
permalink
04/12/2012 22:52:18

urbanlamb
urbanlamb
(Account inactive)
Posts: 1796
hehe yes i built that set for 20 seconds of quick panning but I guess its used in other sets in the muvi so it was worth it :0

I have this agreement that I must create "santa pain" with a friend of mine somewhere in any video where santa might appear haha its become a bit of a joke and almost tradition now you will find other videos i have created with "santa abuse" in them

anyhow glad you enjoyed it..
permalink
06/12/2012 02:23:07

InsaneHamster
InsaneHamster
Posts: 272
enjoyed the many diffrent scenes Urban had alot of diffrent things going on. I enjoyed it!
permalink
06/12/2012 18:13:11

urbanlamb
urbanlamb
(Account inactive)
Posts: 1796
thanks mr hamsterman this was sitting in my head for a full 12 months before I could actually you know make it and release it. I love that music its probably my favourite christmas music. Big Grin
permalink
18/12/2012 08:25:18

urbanlamb
urbanlamb
(Account inactive)
Posts: 1796
okay so I am updating this thread with my sappy christmas spinoffs lol. Just bits and pieces of the original video with in a couple of cases an added extra.


lights and more lights carollers do their thing one more time!



Redneck Version of carol of the bells



That evil elf has just one last thing to say!



okay enough of that ..
edited by urbanlamb on 18/12/2012
permalink
the topic is closed

Home ? Your Videos ? Sappy Christmas Videos and the like